Club groep 3-4-5 Club groep 3-4-5

Hallo kinderen van groep 3, 4 en 5,

Elk jaar is er club om gezellig met elkaar te praten en knutselen rondom een Bijbelverhaal. Ook doen we spelletjes en nog veel meer.

Zit je in groep 3, 4 of 5 en heb je zin in een gezellige uurtje club dan ben je van harte welkom in een zaal van de Gereformeerde Kerk op donderdagmiddag van 15.30 - 16.30 uur.

De uitnodigingen worden aan het begin van het schooljaar uitgedeeld aan de groepen 3-4-5.
Zit je niet op school maar wil je wel een uitnodiging? Stuur dan een e-mail naar info@gereformeerdekerkaarlanderveen.nl en dan krijg je een uitnodiging in de bus!

Club groep 6-7-8 Club groep 6-7-8

Hoi jongens en meiden van groep 6, 7 en 8!

We vinden het erg leuk om elkaar te ontmoeten op de zolder van de Gereformeerde Kerk.

De club is vanaf begin oktober tot begin mei om de week op vrijdag van 19.15 uur tot 20.30 uur. We beginnen met een verhaal uit de bijbel en gebed. Verder doen we veel verschillende activiteiten zoals: spelletjes, knutselen met o.a. hout, verf en papier, Sirkelslag waarin we de strijd aan gaan tegen andere clubs uit het hele land, activiteiten in de gymzaal en bingo. En tot slot ook nog een leuk uitje met elkaar.

De uitnodigingen worden aan het begin van het schooljaar uitgedeeld aan de groepen 6-7-8.

Club 12-15 Club 12-15
We komen jaarlijks vier keer op vrijdagavond bijeen. In februari speelt de groep het landelijke competitiespel Sirkelslag. Verder is er bijvoorbeeld een filmavond of wordt er in het najaar geschaatst.

kerkdienst
datum en tijdstip 24-03-2024 om 10:00